2011-04-26
 17:40:18

Hej mina älsklingar:D

Haha, tjenamors:)
Dagen har gått välldigt snabbt idag tycker jag=)
Helt okej skoldag, vi vann över pojkarna på "musikcharader" på musiken;D Lite ägda pojkar^^
Iaf, det var awesome!!!!
Sedan so där det bara pratades lite och antecknade lite, inget man klagar på:P
Hmm, engelska, lika sådär, lyssnade lite på en text och skrev haha, på lunchen snackade jag och girlsen om vart vi skulle fira sista april, det slutade med att det blev mitt hus som blir trackaserat;)
Hihih nej inte mej emot alls:D
Vi ska grilla och ha trevligt!
Kärlek på dem tjejerna:D:D
Matte, gick igenom nått tal sen slutade vi, hääääärligt^^
Och sist men inte minst, svenska, kollade klart på en film som heter Tillsammans meeeen den är inte bra alls, fast man ska inte klaga när man får se på film istället för att jobba:P

Efter tha schuuul följde jag med Lisa hem för vi skulle PLUGGA, men som vanligt slutar våra pluggdagar på stan eller med några fler, idag träffade vi på Linus efter att vi hade varit på Willys och nu sitter jag här:P
Väntar på mina pannkakor med grädde, sylt och JORDGUBBAR:D
LUUUUUUUV IT!:D



Bjuder på en bild på min alldeles egna prins:D

/J



Kommentera detta inlägg? ♥:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej i bloggen)

« URL

Kommentar: