2011-04-12
 18:35:10

Hello:)

Hejhopp:D
Här sitter jag och ska alldeles strax dra till stallet och filma Fanny när hon hoppar:)
Kanske blir lite bilder också men det brukar inte bli nå bra bilder alls i ridhuset så det blir förmodligen bara film:)
Idag har jag inte gjort någon nytta alls förrutom att ha bäddat sängen och tagit reda på klädhögen i fotöljen så jag känner mej inge duktig precis;D
Tar reda på tvätthögen när jag kommer hem så kanske jag får en klapp på axeln?;)
Idag blir det ingen träning heller, tänkte köra styrka men känner att jag behöver a day off även fast det känns konstigt i kroppen så behöver jag det:P
Tar igen det med lite ridning imorron:)

P.S JAG HAR ETT HIMELSKT JOBBIGT GLASSUG JUST NU:S
INTE BRA ALLS!!!!!!


/J



Kommentera detta inlägg? ♥:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej i bloggen)

« URL

Kommentar: