2011-04-07
 17:30:09

I'm tired

Jag är trött på att vara som jag är...
Hjälper aldrig till, sitter alltid vid datorn eller TV:n och åker med på ett blad på sidan om medans alla andra gör alltihop.
Plockar undan i köket, disken, tvätten, posten, på rummet ÖVERALLT.
Jag är sämst, otacksam, egoistisk och USCH!
Tro mej, jag vill ändra mej, men glömmer alltid posten innan jag går in, tänker aldrig på om det är rent i disken, om det står disk kvar i vasken från morgonen...
Det är inte roligt när mamma eller pappa kommer hem och är stressad och ser hur det ser ut i huset, jag får ångest och vill ta reda på allt på en gång, JAG FATTAR INTE HUR SVÅRT DET KAN VARA ATT KOMMA IHÅG EN ENDASTE GÅNG ATT TÖMMA MASKINEN ELLER TA IN TIDNINGEN!!!
Jag vill verkligen ändra mej och vara till nytta inte den som jag är nu men jag behöver serriöst hjälp att komma igång:P

/J


Tilda - Smilinggirls!

sv: Vad roligt att du är med och tävlar om en bloggsvarsinbjudan hos oss! Vi hör av oss när vi utsett en vinnare :)



Lycka till!

/Smilinggirls



PUBLICERAT: 2011-04-07, 18:52:21 | URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera detta inlägg? ♥:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej i bloggen)

« URL

Kommentar: