2011-04-04
 20:31:40

Klapp på axeln?



Idag har jag gått hem från skolan, det tar ungeför fyrtio min men Lisa skjutsade mej en bit så jag kanske gick i 25 min?
När jag kom hem så gjorde jag soppa, käkade, tog sedan ett styrkepass på kanske 20 minuter (lite om mina övnngar kommer i morgon bitti så håll koll=)), tänkte att det var dags att ta det lugnt och plugga lite, då kom jag på att jag skulle springa en stund så jag drog på mej kläderna hörlurar och stack iväg, var ute kanske en halvtimme men sprang kanske bara en kvart, jag är ju lite av en soffpotatis så jag får ta det lugnt i början!=)

Så nu är jag livrädd för att jag ska träningsvärk på onsdag när det är idrott och RIDNING, det är första gången på VÄLLDIGT länge som jag verkligen ser fram emot ridningen, för jag har en sån underbar häst, så kanske jag har träningsvärk och det kommer sabba allt:(

Aja, så min dag har varit riktigt bra=)
Jag ska nu slå på en film, vet inte vilken, och skriva lite i min kärlekshandbok som iv har till svenskan:)
Det här blir alltså det sista inlägget för idag!
PUSS:D

/J



Kommentera detta inlägg? ♥:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej i bloggen)

« URL

Kommentar: