2011-04-06
 20:27:07

Lilly:)

WOW:D
Det var SJUKT kul att rida idag, som vanligt är jag jävligt nervös inför hoppningen sen långt tillbaka men det gick så sjukt bra=)
Vi hoppade studs med händerna på sidan, på huvudet eller ut i luften och Lilla var så jävla AWESOME:D
Helt totalt kär i den ponnyn=)!
Efter studsen hoppade vi en oxer och sen två hinder på serpentinbågen=)
Ja, gud det finns inga ord på hur duktig hon var och hur glad jag var, hon har så härlig bjudning!=)
Vi kom in lite fel på sista hindret på serpentinbågen och vägen efter blev inte så bra, men det var det enda felet, tyckte att jag var riktigt duktig som höll mej kvar + med händerna på huvudet när jag tappade stigbygel före oxern men jag höll mej kvar och jag fick beröm^^
Jag har nog aldrig fått så mycket beröm på samma lektion;D

Jag tror jag måste lugna ner mej lite!
Hästar som Lilly får en att vilja fortsätta rida.
Men vet inte än!
Nu ska jag iaf duscha och vänta in Greys Anatomy:D
PUSS:D

/J


Lisa - Smilinggirls!ッ

Låter som du har haft en kanondag! :D



PUBLICERAT: 2011-04-06, 21:07:20 | URL: http://smilinggirls.blogg.se/
Fanny

Såg när ni hoppa ett hinder det såg jätte bra ut! :) Hon gjorde allt rätt idag när jag red men jag gjorde allt fel haha , har också hoppat studs på henne finns ute på youtube har jag för mig och vi skulle inte heller hålla i vi hoppa typ 6 hinder i studsen och det var jätte kul på Lilly mycket roligare än på Ville iaf! hahaha! :D

Kul att du vill fortsätta =)



PUBLICERAT: 2011-04-06, 22:08:57 | URL: http://turbofanny.blogg.se/

Kommentera detta inlägg? ♥:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej i bloggen)

« URL

Kommentar: