2011-04-04
 16:43:08

Mexicana..nånting sånt

Nu ska jag ner och laga mexicana... eller nått sånt, soppa är det iaf till min och mammas diet=)
Jag ser VERKLIGEN fram emot det!:D
Älskar att jag inte måste äta kyckling eller fisk för det har jag gjort nu varje dag i kanske fem veckor?xD
Lite smått drygt och lite smått äckligt blev det i slutet:p
Så mumsigt ska det allt bli, kommer kanske en bild på min snygga middag, vem vet?;D

Och jag VET att ni ÄLSKAR sånna här onödiga inlägg, om ni inte gör det, så tråkigt, sånna kommer det bli massor av framöver;D
PUSS:D

/J


Fanny Hammarstedt

Min favorit soppa! ;) åt den 3-5 ggr i veckan förut :D



PUBLICERAT: 2011-04-04, 21:17:51 | URL: http://turbofanny.blogg.se/

Kommentera detta inlägg? ♥:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej i bloggen)

« URL

Kommentar: