2011-04-20
 20:25:20

Supernervös

JAG är supernervös inför Pay and jump imorron:P
Och jag ska bara fota, jag är rädd för att bilderna inte kommer att bli bra, att de blir suddiga eller att det är för dåligt väder eller så och det är inte roligt:S
Plus att jag ska fota tre olika personer så jag måste springa emellan, komma ihåg tiderna och lite så....
OH GOD vad jag hoppas att det kommer att gå riktigt bra imorron!
Håller alla mina tummar
Kan bara tänka mej hur nervösa ryttarna är:P
Men jag vet att det kommer att gå skitbra för alla tre:D
Good luck tjejer och jag ska verkligen försöka att få bra bilder på er:P
Stina ska hoppa 30 cm på en ponny som heter Lilly och där räcker det om jag bara fotar när hon hoppar banan.
Fanny ska hoppa 70 cm på en ponny som heter Bertil och det är henne jag ska vara med hela dagen, hon vill ha bilder i stallet, innan hoppningen, framhoppningen, själva banan och efteråt.
Sen har vi Frida som jag fotograferade igår, hon ska hoppa sin ponny Robert på 1m och hon ville ha framhoppningsbilder och banbilder:)

Hoppas att jag får med deras önskemål för det är alltid härligt med nöjda "kunder" eller vad man ska kalla dem, ekipage kanske^^
Det är ju kul att dem vill att jag ska fota så:D
Inge klagomål på det inte:D:D
 Lilly  Robert  Bertil

/J



Kommentera detta inlägg? ♥:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej i bloggen)

« URL

Kommentar: