2011-04-05
 19:33:48

Trött chey say hey!

Jadu, även fast man inte ska springa två dagar i rad helst så trotsade jag den "regeln" och tog mej en liten tur:)
Puschade mej inte alls lika mycket som igår men jag vill ju inte gå sönder såhär i början:P
Så jag hoppade nyss ur duschen och nu sitter jag här men min lilla handduksturban och funderar på vad i svenskan jag ska göra:P
Juste, sen blir det ju DH (Desperate Housewifes) då ska jag nog glassa till det med en macka? Juice eller nått sånt trevligt=)
Ska också ta mina naglar till en ny nivå;D
Haha nej men varje tisdag så fixar jag naglarna, de två senaste gångerna har jag haft fransk manikyr som jag gör själv hemma, det är enkelt, men tar lite tid=)
Så idag blir det nog bara en vanliga lite snygg färg, orkar inte trixa till det:P
Kanske slänger på några dekorationer:)
Who knows?=)
Nu ska jag iaf ta tag i min svenska, känner att jag lär ta tag i det nu för snart ska det vara inlämnat=)
PUSS:D


/J



Kommentera detta inlägg? ♥:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej i bloggen)

« URL

Kommentar: