2011-04-22
 19:54:34

WANTIES!



Defenitiva wanties just nu!
Behöver verkligen ett par nya ridbyxor, då mina är för stora och ser ut som en hösäck och dem där är ett MÅSTE:D
Mina skor är vita av målarfärg och helt ovårdade så dem har spruckit överallt.... så nya skor behöver jag också:P
Min ridväst är en stor, klumpig och riktigt ful så västen vill jag bara ha för att jag inte trivs i min som jag har nu och har haft i flera årxD
Objektivet är ett Sigma 70-300mm som snart MÅÅSTE köpas in, om farmor vill ha tillbaka sin kamera så måste jag skaffa ett bättre objektiv till min kamera:P

Det är ioförsej rejält dyrt, det ända som det är okej pris på det är byxorna och de kostade typ 400:P
Aja, allt det här är nått jag verkligen vill/måste ha så jag måste komma på ett sätt att spara pengarna

/J



Kommentera detta inlägg? ♥:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej i bloggen)

« URL

Kommentar: