2011-05-05
 18:11:25

Back from... ingenstans?

Haha ja som rubriken säger;D
Kom hem från Åland igår=)
Har i¨nte så mycket att säga om den resan faktiskt^^

Kom hem klockan kvart över fem, hem på en gång, byta till ridkläder och dra till stallet klockan sex, där väntade det markarbete på Alec, och det gick verkligen SKITBRA:D
Jag känner att det går bättre för mej nu, för jag har kommit på vad det är jag själv gör fel och tror mer på mej själv:D
Så nu taggar jag varje ridlektion, som jag ABSOLUT inte gjorde för typ två månader sen:P
Iaf, markarbetet gick ju skitbra, vi hade den här banan^^
Gjord i paint så klaga inte;D


Haha ja så såg banan ut iaf och han gjorde det jättebra, vi klarade galoppombytet över bommen och han var jätte duktig när vi körde bogen in och kort galopp:D:D
Puss på den ponnyn^^

/J



Kommentera detta inlägg? ♥:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej i bloggen)

« URL

Kommentar: